Blog

Jak współpracować z RTV euro AGD ?

Właścicielem marki RTVeuroAGD jest firma EuroNet z Warszawy. Sieć ma w posiadaniu dwa sklepy internetowe euro.com.pl oraz oleole.pl  Swego czasu WPROST napisał o EuroNet artykuł: „Niewidzialna spółka”. Możemy w nim przeczytać: Jedynym dostępnym źródłem informacji o Euro-Necie jest Krajowy Rejestr Spółek (KRS). Wynika z niego, że firma z siedzibą w Warszawie … czytaj więcej

Jak współpracować z Carrefour ?

W Carrefourze można kupić „mydło i powidło”, można więc odnieść wrażenie, że każdy produkt będzie pasował do ich oferty. Jeśli więc „czymś” handlujesz – zdaje się, że można to zaproponować do tej francuskiej firmy. Jak podaje Wikipedia – Carrefour (wym. [karˈfur]) – sieć hipermarketów i supermarketów, powstała we Francji w 1959 roku. Pierwszy … czytaj więcej

Jak współpracować z EMPIK ?

Wydałeś książkę ? A może handlujesz filmami, grami, dobrami kultury i wiedzy ? Jeśli tak to pewnie nie raz myślałeś jak współpracować z Empikiem. Sieć EMPIK należy do Grupy Empik Media & Fashion S.A.  W I kwartale 2015 r. obroty grupy sięgały 215 mln PLN, w wyniku wysokiej dynamiki przychodów … czytaj więcej

Jak wprowadzić produkt na rynek – alkohol ?

Jak wprowadzić produkt na rynek – alkohol. Jak wprowadzić na rynek piwo, wino, cydr, perry, wódkę, whisky ? Jeśli oczami wyobraźni widzisz swój produkt na półce z alkoholami w sieci handlowej, to nie jesteś sam – większość przedsiębiorców o tym myśli. Dlatego jest to najbardziej oblegany i obstawiony biznes nie tylko przez rodzime … czytaj więcej

Jak wprowadzić produkt na rynek ?

Jak wprowadzić produkt na rynek? Jak zaistnieć polskim mass market ? Jak sprzedawać w handlu nowoczesnym ?                W tym artykule nie piszemy o teorii. Nie sprzedajemy też marketingu Chcemy praktycznie ukazać jak rozpocząć sprzedawanie Twojego produktu na polskim rynku, czyli jak wystawić pierwsze faktury VAT !!! Złoty … czytaj więcej

Jak napisać ofertę handlową o współpracy ?

Jak napisać ofertę współpracy ? Jak napisać ofertę handlową ? Wielu przedsiębiorców ma problem ze zrozumieniem istoty współpracy z sieciami handlowymi. Wydaje im się że jest to handel. Ja Ci sprzedam, tymi zapłacisz i po temacie. Lecz z takim podejściem można skutecznie handlować ziemniakami na targowisku, a nie współpracować w kanale nowoczesnym.

Jak uniknąć zwrotu towaru ?

„Panie…. to się nie sprzedaje” Z takim stwierdzeniem spotykałem się pracując w hurtowni elektronicznej. Mówili to przeważnie ludzie handlujący w małych miasteczkach lub na targach. Ale powiedzmy sobie szczerze, że odkąd wymyślono marketing to skończyły się czasy, że coś sprzedaje się samo. Gdy były czasy komuny i półki były puste, to ludzie kupowali to co … czytaj więcej