Blog

Jak wprowadzić produkt na rynek? Kosmetyki

Rynek kosmetyków w Polsce wciąż rośnie i ma już 17mld zł. Polska jest 6-stą siłą w Europie. W 2021r prognozuje się, że wzrośniemy jeszcze do kilka procent. Kosmetyki to wdzięczna kategoria. Skierowana do każdej grupy klientów: dzieci, młodzież, dorośli, kobiety, mężczyźni Dostępna w każdym kanale sprzedaży: apteki, drogerie, food, … czytaj więcej

Jak współpracować z TESCO Polska

Na hasło „Tesco problemy finansowe” wyskakuje mnóstwo informacji prasowych z 2017 roku. Na przykład bankier.pl pisał, że zamyka się 9 placówek TESCO, że pracę straci 400 osób, a w klejce stoją kolejne zamknięcia (źródło). Nikt nie chce wejść na minę. Problemowych transakcji nikt nie chce ubezpieczać. Co więc robić? Problemy czy zmiany? … czytaj więcej

Jak współpracować z X-KOM ?

Krótka historia 16 lat temu (w 2002 r.) w Częstochowie powstaje sklep X-kom. Ma powierzchnie 30 metrów kwadratowych i jest typowym na tamtym czasie sklepem komputerowym. Dlaczego więc dziś marka nadal istnieje, skoro większość „komputerowych” z tamtych czasów to relikt przeszłości? Odpowiedź zawiera się w dwóch słowach: wizja rozwoju. … czytaj więcej

Jak wprowadzić produkt na rynek? Narzędzia

Kategoria narzędzia Narzędzia ręczne i elektro-narzędzia to kategoria bardzo dobrze rotująca. Dlaczego? Po pierwsze używają je budowlańcy, monterzy i majsterkowicze. Używają ich często, codziennie, przez wiele godzin, przez co szybko się zużywają i trzeba kupić nowe. Po drugie i od razu z innej beczki – każdy facet chce mieć w domu wiertarkę, … czytaj więcej

Jak współpracować z RTV euro AGD ?

Właścicielem marki RTVeuroAGD jest firma EuroNet z Warszawy. Sieć ma w posiadaniu dwa sklepy internetowe euro.com.pl oraz oleole.pl  Swego czasu WPROST napisał o EuroNet artykuł: „Niewidzialna spółka”. Możemy w nim przeczytać: Jedynym dostępnym źródłem informacji o Euro-Necie jest Krajowy Rejestr Spółek (KRS). Wynika z niego, że firma z siedzibą w Warszawie … czytaj więcej

Jak współpracować z Carrefour ?

W Carrefourze można kupić „mydło i powidło”, można więc odnieść wrażenie, że każdy produkt będzie pasował do ich oferty. Jeśli więc „czymś” handlujesz – zdaje się, że można to zaproponować do tej francuskiej firmy. Jak podaje Wikipedia – Carrefour (wym. [karˈfur]) – sieć hipermarketów i supermarketów, powstała we Francji w 1959 roku. Pierwszy … czytaj więcej

Jak współpracować z EMPIK ?

Wydałeś książkę ? A może handlujesz filmami, grami, dobrami kultury i wiedzy ? Jeśli tak to pewnie nie raz myślałeś jak współpracować z Empikiem. Sieć EMPIK należy do Grupy Empik Media & Fashion S.A.  W I kwartale 2015 r. obroty grupy sięgały 215 mln PLN, w wyniku wysokiej dynamiki przychodów … czytaj więcej

Jak wprowadzić produkt na rynek?

Jak wprowadzić produkt na rynek? Jak zaistnieć w polskim mass market? Jak sprzedawać w handlu nowoczesnym? W tym artykule nie piszę o teorii i nie sprzedaję też marketingu. Chcę praktycznie ukazać jak rozpocząć sprzedawanie Twojego produktu na polskim rynku. Czyli jak wystawić pierwsze faktury VAT !!! Złoty strzał! Każdy przedsiębiorca … czytaj więcej

Jak wprowadzić produkt na rynek? Alkohol

Jak wprowadzić produkt alkoholowy na rynek? Jak wprowadzić na rynek: piwo, wino, cydr, perry, wódkę, whisky? Jeśli oczami wyobraźni widzisz swój produkt na półce z alkoholami w sieci handlowej to nie jesteś sam – większość przedsiębiorców o tym myśli. Dlatego jest to najbardziej oblegany i obstawiony biznes nie tylko przez rodzime firmy, lecz także … czytaj więcej