Jak współpracować z Carrefour ?

31 sierpnia 2017 | Tomasz Szacoń

W Carrefourze można kupić „mydło i powidło”, można więc odnieść wrażenie, że każdy produkt będzie pasował do ich oferty. Jeśli więc „czymś” handlujesz – zdaje się, że można to zaproponować do tej francuskiej firmy.

Jak podaje Wikipedia – Carrefour (wym. [karˈfur]) – sieć hipermarketów i supermarketów, powstała we Francji w 1959 roku. Pierwszy supermarket należący do rodzin Marcela Fournier i Louisa Defforey’a, otwarty był w Annecy we Francji w 1960 roku[2]. Wybudowano go przy skrzyżowaniu 5 ulic i stąd nazwa Carrefour – w języku francuskim „skrzyżowanie”. Grupa Carrefour prowadzi swoją działalność w 34 krajach na 4 kontynentach, m.in. w: Belgii, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Polsce, Turcji, Tajwanie, Słowacji, Rumunii, Chinach, Brazylii, Argentynie, Meksyku.

Z portalu Money.pl możemy się dowiedzieć, iż obecnie Carrefour Polska to ponad 800 sklepów w 5 formatach oraz 20 centrów handlowych i 43 stacje benzynowe. Hipermarketów działa 84, supermarketów Carrefour 152, sklepów pod marką Market 139, Rast 13. Sklepy osiedlowe Carrefour to Express Minimarket (231), Express Convenience (139), Globi (165) i Galerie Alkoholi (38).
Jest więc gdzie i z kim handlować, ale jak się do tego zabrać ?

Łatwiej przez internet.
Jeśli masz trudności z kontaktem bezpośrednio z działem zakupów rozpocznij od współpracy na www. Coraz popularniejsze zdaje się powiedzenie, iż „jeśli nie ma Cię w internecie – niedługo w ogóle Cię nie będzie”. Od 2017 roku Carrefour uruchomił swoją platformę marketplace. We Francji działa ona od kilku lat i tak przetestowany system jest wdrażany u nas. Krążą plotki, że za sterami e-commerce zasiadł były pracownik Grupy Allegro, lecz ni jak nie da się tego potwierdzić.
Sieć planuje też uruchomić usługę Click&Collect, czyli kup na www i odbierz w swoim mieście. Biorąc pod uwagę, że aktualnie takich miejsc jest 800 – tworzy się gigantyczna skala biznesu.

Nie czekaj więc – umów spotkanie z Carrefour Marketplace. To najszybsza droga na założenie kartoteki dostawcy w Carrefour i wydeptanie sobie ścieżki do kupców od retailu !

Autor: Tomasz Szacoń

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES.
Kontakt: +48 500492444 tomasz.szacon@retailpoland.pl

Przeczytaj również:


Tomasz Szacoń

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES.
Aktualnie wspiera producentów, rozwijających sprzedaż do kanału nowoczesnego.
Kontakt:
+48 500492444
tomasz.szacon@retailpoland.pl