Jak współpracować z Carrefour ?

31 sierpnia 2017 | Aleksander Skiba

W Carrefourze można kupić „mydło i powidło”, można więc odnieść wrażenie, że każdy produkt będzie pasował do ich oferty. Jeśli więc „czymś” handlujesz – zdaje się, że można to zaproponować do tej francuskiej firmy.

Jak podaje Wikipedia – Carrefour (wym. [karˈfur]) – sieć hipermarketów i supermarketów, powstała we Francji w 1959 roku. Pierwszy supermarket należący do rodzin Marcela Fournier i Louisa Defforey’a, otwarty był w Annecy we Francji w 1960 roku[2]. Wybudowano go przy skrzyżowaniu 5 ulic i stąd nazwa Carrefour – w języku francuskim „skrzyżowanie”. Grupa Carrefour prowadzi swoją działalność w 34 krajach na 4 kontynentach, m.in. w: Belgii, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Polsce, Turcji, Tajwanie, Słowacji, Rumunii, Chinach, Brazylii, Argentynie, Meksyku.

Z portalu Money.pl możemy się dowiedzieć, iż obecnie Carrefour Polska to ponad 800 sklepów w 5 formatach oraz 20 centrów handlowych i 43 stacje benzynowe. Hipermarketów działa 84, supermarketów Carrefour 152, sklepów pod marką Market 139, Rast 13. Sklepy osiedlowe Carrefour to Express Minimarket (231), Express Convenience (139), Globi (165) i Galerie Alkoholi (38).
Jest więc gdzie i z kim handlować, ale jak się do tego zabrać ?

Łatwiej przez internet.
Jeśli masz trudności z kontaktem bezpośrednio z działem zakupów rozpocznij od współpracy na www. Coraz popularniejsze zdaje się powiedzenie, iż „jeśli nie ma Cię w internecie – niedługo w ogóle Cię nie będzie”. Od 2017 roku Carrefour uruchomił swoją platformę marketplace. We Francji działa ona od kilku lat i tak przetestowany system jest wdrażany u nas. Krążą plotki, że za sterami e-commerce zasiadł były pracownik Grupy Allegro, lecz ni jak nie da się tego potwierdzić.
Sieć planuje też uruchomić usługę Click&Collect, czyli kup na www i odbierz w swoim mieście. Biorąc pod uwagę, że aktualnie takich miejsc jest 800 – tworzy się gigantyczna skala biznesu.

Nie czekaj więc – umów spotkanie z Carrefour Marketplace. To najszybsza droga na założenie kartoteki dostawcy w Carrefour i wydeptanie sobie ścieżki do kupców od retailu !

Autor: Aleksander Skiba

Dyrektor Retailpoland. Były Kupiec oraz Manager produktu sieci Avans.
Współtworzył polskie marki, które od zera zdobywały 20% rynku.
Reprezetował 4 zagraniczne marki gdy raczkowały w Polsce, a które dziś zna każdy Polak. Obecnie supportuje firmy współpracujące z sieciami handlowymi.
a.skiba@retailpoland.pl +48514570007

Przeczytaj również:

 


Aleksander Skiba

Pracował jako Kupiec sieci Carrefour oraz Manager Produktu sieci Avans. Współtworzył polskie marki, które od zera zdobywały 20% rynku. Reprezetował 4 zagraniczne marki gdy raczkowały w Polsce, a które dziś zna każdy Polak. Obecnie supportuje firmy współpracujące z sieciami handlowymi.
Kontakt: a.skiba@retailpoland.pl
+48 514570007