Kaufland rozszerza ofertę wędlin – „wędzarnia jak dawniej”.

24 lipca 2018 | Tomasz Szacoń

Szynka od szwagra.
Jako konsumenci jesteśmy spaczeni stereotypem niesmacznych wędlin w marketach. Wypełniacze, konserwanty nie ujadą naszej uwagi, szczególnie gdy lada chłodnicza świeci kolorami tęczy. Każdy z nas tęskni za wędlinami „od dziadka” , „od szwagra”, wędzonych tradycyjnie na wsi w drewnianej beczce. Rynek wędlin w Polsce ulega zdrowej modzie, czyli presji na zdrowe wędliny o wysokiej zawartości mięsa . Kto wymyślił ten trend – my konsumenci.

Coś nowego na rynku
Na uwagę zasługuje Kaufland sieć która w 2018 roku ma 208 miejsc sprzedaży. Podążając za opisaną wcześniej „modą” wprowadzają do oferty nowoczesną komorę wędzarniczą „wędzarnia jak dawniej”. Pierwsza z nich powstała w Łukowie – planowane są w 30 lokalizacjach. Klienci znajdą tutaj takie wyroby jak schab, boczek, różne rodzaje szynek – rolowaną, w siatce, ze spiżarni oraz różne rodzaje kiełbas. Chcąc zapewnić ich najwyższą jakość i świeżość, wyroby są wędzone codziennie.

Szansa na wejście do sieci ?
Tanie mięso psy jedzą. Polacy stają się coraz bardziej wybredni jeśli chodzi o zakupy i stajemy się bardziej świadomi. Jak wynika z badania PWC inspirujemy się, sprawdzamy online, czytamy testy i opisy.

Jeśli więc myślisz o zaistnieniu w kanale nowoczesnym sprawdź, czy Twoje produkty podążają za aktualną modą. Czy opakowanie jest modne? Czy mój produkt niesie za sobą jakąś historie?
W tak ważnych kwestiach warto poradzić się kogoś kto dołoży swoje doświadczenie, żeby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu.

Autor: Tomasz Szacoń

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES.
Kontakt: +48 500492444 tomasz.szacon@retailpoland.pl

Przeczytaj również:


Tomasz Szacoń

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES.
Aktualnie wspiera producentów, rozwijających sprzedaż do kanału nowoczesnego.
Kontakt:
+48 500492444
tomasz.szacon@retailpoland.pl