Kaufland rozszerza ofertę wędlin – „wędzarnia jak dawniej”.

Szynka od szwagra.
Jako konsumenci jesteśmy spaczeni stereotypem niesmacznych wędlin w marketach. Wypełniacze, konserwanty nie ujadą naszej uwagi, szczególnie gdy lada chłodnicza świeci kolorami tęczy. Każdy z nas tęskni za wędlinami „od dziadka” , „od szwagra”, wędzonych tradycyjnie na wsi w drewnianej beczce. Rynek wędlin w Polsce ulega zdrowej modzie, czyli presji na zdrowe wędliny o wysokiej zawartości mięsa . Kto wymyślił ten trend – my konsumenci.

Coś nowego na rynku
Na uwagę zasługuje Kaufland sieć która w 2018 roku ma 208 miejsc sprzedaży. Podążając za opisaną wcześniej „modą” wprowadzają do oferty nowoczesną komorę wędzarniczą „wędzarnia jak dawniej”. Pierwsza z nich powstała w Łukowie – planowane są w 30 lokalizacjach. Klienci znajdą tutaj takie wyroby jak schab, boczek, różne rodzaje szynek – rolowaną, w siatce, ze spiżarni oraz różne rodzaje kiełbas. Chcąc zapewnić ich najwyższą jakość i świeżość, wyroby są wędzone codziennie.

Szansa na wejście do sieci ?
Tanie mięso psy jedzą. Polacy stają się coraz bardziej wybredni jeśli chodzi o zakupy i stajemy się bardziej świadomi. Jak wynika z badania PWC inspirujemy się, sprawdzamy online, czytamy testy i opisy.

Jeśli więc myślisz o zaistnieniu w kanale nowoczesnym sprawdź, czy Twoje produkty podążają za aktualną modą. Czy opakowanie jest modne? Czy mój produkt niesie za sobą jakąś historie?
W tak ważnych kwestiach warto poradzić się kogoś kto dołoży swoje doświadczenie, żeby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu.