Nowe możliwości w KAUFLAND Polska

Jak podaje biuro prasowe Kaufland Polska – sieć rezygnuje ze współpracy z firmą Unilever. To oznacza, że z półek sieci zniknie prawie 90 indeksów marek: Sunlight, Surf, Coccolino, Knorr a być może także Lipton, Magnum, Ben & Jerry’s Domestos, Rexona, Dove, Kasia.

Firmy nie mogą dojść do porozumienia w związku z poniesieniem cen zakupu przez Unilever.
Z doświadczenia wiemy, że żadna sieć nie lubi podnoszenia cen zakupu. Trend powinien iść w drugą stronę, to znaczy – ceny powinny maleć. Niedawno bo w ubiegłym roku podobne problemy miał Wedel i sieć Biedronka.


Nowe możliwości.
Co to oznacza dla Ciebie ? Być może do tej pory w/w marki były dla Ciebie konkurencją. Skoro znikają z półek – pozostaje miejsce dla Ciebie. Czym prędzej składaj oferty współpracy. Pamiętaj o dobrze wyliczonej marki. Sieć będzie szukać nowych dostawców lub zbuduje markę własną.

Powodzenia !

Tagi:

obrazek

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń – to ja. Piszą o mnie, że jestem ekspertem rynku retail. Najwidoczniej to prawda, bo blog na którym jesteś prowadzę od 8 lat. Pierwsze transakcje z sieciami handlowymi przeprowadzałem w 2009 roku i od tamtego czasu jestem wciąż aktywny w tej branży. Wiem co działa a co nie w tym nowoczesnym kanale sprzedaży. Rozumie jak ułożyć proces sprzedaży do sieci handlowych, dzięki któremu Twoja firma zostanie bezpośrednim dostawcą. Potrafię pracować z handlowcami tak, żeby każdego tygodnia pozostawać w kontakcie z wszystkimi zrzeszonymi miejscami sprzedaży. Tworzę strategie sprzedaży do dyskontów, drogerii, hipermarketów i sklepów z elektroniką. A jeśli nie masz jeszcze Działu Sprzedaży i szukasz kogoś kto w imieniu Twojej firmy przestawi ofertę kupcom i podpisze z nimi kontrakty to mogę to być ja.

Zadzwoń: +48 500492444
Napisz: tomasz.szacon@retailpoland.pl