O Nas

Nasz zespół to ludzie, którzy na współpracy z sieciami zjedli zęby.

Każdy z nas dreptał kiedyś w korporacyjnym zaprzęgu nabijając kilka tysięcy kilometrów miesięcznie.

Gdy oddasz się jakiejś sprawie do tego stopnia, że plan działania śni Ci się po nocach – wtedy sukces to tylko rzeczywistość która musi się odtworzyć. Dziś korpo nie zawsze docenia takich ludzi.

 

Tworząc Retailpoland mieliśmy na celu podzielić się swoją wiedzą z innymi producentami. Gdy wprowadzasz na rynek coś nowego z zaciekawieniem patrzysz jak reaguje na to konsument.
Wtedy rana po korporacyjnym wyścigu szczurów częściowo się zabliźnia, głód sukcesu i inspiracja są Twoim najlepszym motywatorem.

Nie twierdzimy, że mamy panaceum na wiedzę. Rynek jest żywym organizmem. Sieci nawzajem się przejmują, upadają a powstają nowe. Dlatego wiedza co kwartał jest nowa w każdym kategorii produktowej
Dobra rada: nie ufaj komuś kto odniósł sukces 4 – 5 lat temu i teraz „dobrze Ci radzi „. To co działało kiedyś dzisiaj jest już reliktem przeszłości. Nasi handlowcy odbywają dziesiątki spotkań każdego tygodnia. Dzięki temu nasza wiedza jest świeża jak bułki o 6ej rano

 

W czym pomożemy:

 

Szkolenie zespołu sprzedaży
Jeśli posiadasz zespół handlowców, lecz nie potrafią wprowadzić Twojego produkty na półki w sieciach – rozwiązaniem będzie szkolenie. Może ono odbyć się w siedzibie Twojej firmy w czasie 5-7 godzin. Skupiamy się wtedy na kilku konkretnych produktach, tworzymy ofertę i wskazujemy miejsca gdzie ją wysłać.

 

 

Wprowadzenie produktu na rynek – outsourcing KAM
Jeśli potrzebujesz ludzi, którzy będą reprezentować Twoje produkty w sieciach handlowych – rozwiązaniem będzie podpisanie „umowy agencyjnej”. Mamy wszystkie narzędzia do pracy tj.: samochody, komputer, telefon, biuro, doświadczenie. Przypomina to outsourcing pracowniczy.

Wprowadzenie produktu na rynek – sukcess fee
To rozwiązanie dla producentów, którzy chcą związać się z nami na wiele lat. Sukcess fee czyli inaczej udział w zyskach. Wymaga to podzielenia się zarówno kosztami i zyskami. Ta opcja jest najbardziej elastyczna, ale wymaga też skonstruowania bezpiecznej dla obu stron umowy.