Jak współpracować z Media Expert ?

4 maja 2017 | Tomasz Szacoń

Narzędzie tortur ?
Wrzeszczącą hasło marketingowe piosenkarke zna chyba każdy. O ile dla postronnego klienta działa to jak płachta na byka, tak dla branży reklamowej jest przedmiotem podziwu. Wielu doradców uznało, że było to jedno z najlepszych posunięć w celu promowania marki w ostatnim roku. I trzeba przyznać temu racje, bo „Włączamy niskie ceny” stało się dla Media Experta (Terg) dźwignią do wyniesienia biznesu na wyższy poziom.

Kiedyś tak agresywną kampanie reklamową uprawiał Media Markt (Nie dla idiotów), jednak dziś pozostaje w cieniu marketingowców ze Złotowa, gdzie mieści się siedziba firmy.

media_expert

Raczej małe mieściny ?
Czy warto współpracować z Media Expertem ? Oczywiście. Sieć aktualnie ma 364 sklepy w różnych lokalizacjach w Polsce. Firma stawia na mniesze miescowości. Co ciekawe nie posiadają swojego salonu w Warszawie, a w innych mniejszych miastach mogą mieć nawet kilka. Jeśli więc chcesz wypełnić swoim produktem 100% rynku rozpocznij współprace z ME.

mediaexpert

Firma nie utrudnia współpracy z nowymi dostawcami, a nawet wręcz przeciwnie. Co prawda obowiązują nas klauzule poufności i nie możemy upubliczniach wewnętrznych technik firmy, ale szepniemy słówko, że dla nowych dostawców został wdrożony specjalny program wspłópracy.
Nie możemy się spodziewać tzw „złotego strzału”, to znaczy, że firma nie kupi od nas 10 000szt określonego towaru, lecz po spełnieniu kilku wymagań wprowadzi nas do swojej oferty.

Wielkie przejęcie.
„Media Expert przejmuje Sandomierski AVANS” – taki nagłowek moglismy przeczytać kilka lat temu w gazetach. Nie było tak łatwo przejąć bankrutującą sięć, gdyż zgode musiał wydać UOKiK. Jenak Terg dopiął swego i opócz części sklepów przejął też sklep internetowy www.avans.pl
Co to oznacza dla Ciebie ?
Jeśli rozpoczniesz z nimi współpracę to Twój pordukt pojawi się na avans.pl, mediaexpert.pl oraz electro.pl (tego ostatniego mogłeś nie wiedzieć).

Podróż na koniec Świata ?
Zanim wystawisz pierwszą fakture zapewne czeka Cię spotkanie z kupcem w siedzibie firmy. Jeśli przyzwyczaiłeś się, że duże firmy mają siedzibe w Warszawie lub Wrocławiu, to przygotuj się na niespodzianke. Siedziba firmy mieści się w Złotowie gdzieś w pobliżu Bydgoszczy.  Stąd pochodzą włodarze MediaExperta i nie czują potrzeby umieszczania swojego strategicznego biura gdzieś indziej. Może Cie to zaskoczyć,  gdyż nie dojedziesz tam autostradą, ciężko znaleźć tu dobry hotel a „stare miasto” nie zaskoczy Cię mnogością gastronomicznych frykasów. Ale cóż, to nie dostawca uczy sieć, lecz sieć uczy dostawce.

terg11

Autor: Tomasz Szacoń

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES.
Kontakt: +48 500492444 tomasz.szacon@retailpoland.pl

Przeczytaj również:

Tomasz Szacoń

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES.
Aktualnie wspiera producentów, rozwijających sprzedaż do kanału nowoczesnego.
Kontakt:
+48 500492444
tomasz.szacon@retailpoland.pl