Biedronka wczuwa się w zmiany klimatyczne.

Jak czytamy w najnowszym newsu na jeronimomartins.com zmiany klimatu napędzają całą grupę do mądrego gospodarowania zasobami naturalnymi. JM Polska to część grupy w skład której wchodzi nie tylko Biedronka, ale też Pingo Doce, Recheio i Ara. Wszystkie sieci handlowe wdrażają wydajne systemy sterowania dla chłodni, oświetlenia, mebli chłodniczych lub zamrażarek z drzwiami i pokrywami, a także autonomiczne systemy zarządzania energią

W Polsce zwrócono szczególną uwagę na gazy chłodnicze. Zainstalowano systemy chłodzenia z termicznymi pojemnikami rolkowymi ze śniegiem CO 2 w 16 Centrach Dystrybucyjnych (DC). Logistyka w naszym kraju też jest na wysokim poziomie, bo 95% pojazdów Biedronki spełnia wymagania Euro 5 (530 pojazdów) i wymagania Euro 6 (585 pojazdów).

Dzięki mądremu gospodarowaniu zasobami naturalnymi cała grupa Jeronimomartins zaoszczędziła latach 2011–2018 ponad 5,5 mln euro, co odzwierciedla 334 857 m 3  wody i 43 368 670 kWh energii elektrycznej.

(źródło) jeronimomartins.com

Biedronka wczuwa się w zmiany klimatyczne.

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń – to ja. Piszą o mnie, że jestem ekspertem rynku retail. Najwidoczniej to prawda, bo blog na którym jesteś prowadzę od 8 lat. Pierwsze transakcje z sieciami handlowymi przeprowadzałem w 2009 roku i od tamtego czasu jestem wciąż aktywny w tej branży. Wiem co działa a co nie w tym nowoczesnym kanale sprzedaży. Rozumie jak ułożyć proces sprzedaży do sieci handlowych, dzięki któremu Twoja firma zostanie bezpośrednim dostawcą. Potrafię pracować z handlowcami tak, żeby każdego tygodnia pozostawać w kontakcie z wszystkimi zrzeszonymi miejscami sprzedaży. Tworzę strategie sprzedaży do dyskontów, drogerii, hipermarketów i sklepów z elektroniką. A jeśli nie masz jeszcze Działu Sprzedaży i szukasz kogoś kto w imieniu Twojej firmy przestawi ofertę kupcom i podpisze z nimi kontrakty to mogę to być ja.

Zadzwoń: +48 500492444
Napisz: tomasz.szacon@retailpoland.pl