Biedronka wczuwa się w zmiany klimatyczne.

Jak czytamy w najnowszym newsu na jeronimomartins.com zmiany klimatu napędzają całą grupę do mądrego gospodarowania zasobami naturalnymi. JM Polska to część grupy w skład której wchodzi nie tylko Biedronka, ale też Pingo Doce, Recheio i Ara. Wszystkie sieci handlowe wdrażają wydajne systemy sterowania dla chłodni, oświetlenia, mebli chłodniczych lub zamrażarek z drzwiami i pokrywami, a także autonomiczne systemy zarządzania energią

W Polsce zwrócono szczególną uwagę na gazy chłodnicze. Zainstalowano systemy chłodzenia z termicznymi pojemnikami rolkowymi ze śniegiem CO 2 w 16 Centrach Dystrybucyjnych (DC). Logistyka w naszym kraju też jest na wysokim poziomie, bo 95% pojazdów Biedronki spełnia wymagania Euro 5 (530 pojazdów) i wymagania Euro 6 (585 pojazdów).

Dzięki mądremu gospodarowaniu zasobami naturalnymi cała grupa Jeronimomartins zaoszczędziła latach 2011–2018 ponad 5,5 mln euro, co odzwierciedla 334 857 m 3  wody i 43 368 670 kWh energii elektrycznej.

(źródło) jeronimomartins.com

obrazek

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń

Jestem Tomek Szacoń.
Wiem co działa a co nie we współpracy z sieciami handlowymi.
Swoje sprawdzone wskazówki publikuje ma moim blogu.
Rozumie jak ułożyć proces sprzedaży do sieci handlowych,
dzięki któremu Twoja firma zostanie bezpośrednim dostawcą.
Potrafię pracować z handlowcami tak, żeby każdego tygodnia
pozostawać w kontakcie z wszystkimi zrzeszonymi miejscami sprzedaży.
Tworzę strategie sprzedaży do dyskontów, drogerii, hipermarketów i sklepów z elektroniką

Zadzwoń: +48 500492444
Napisz: tomasz.szacon@retailpoland.pl