Biedronka wczuwa się w zmiany klimatyczne.

Jak czytamy w najnowszym newsu na jeronimomartins.com zmiany klimatu napędzają całą grupę do mądrego gospodarowania zasobami naturalnymi. JM Polska to część grupy w skład której wchodzi nie tylko Biedronka, ale też Pingo Doce, Recheio i Ara. Wszystkie sieci handlowe wdrażają wydajne systemy sterowania dla chłodni, oświetlenia, mebli chłodniczych lub zamrażarek z drzwiami i pokrywami, a także autonomiczne systemy zarządzania energią

W Polsce zwrócono szczególną uwagę na gazy chłodnicze. Zainstalowano systemy chłodzenia z termicznymi pojemnikami rolkowymi ze śniegiem CO 2 w 16 Centrach Dystrybucyjnych (DC). Logistyka w naszym kraju też jest na wysokim poziomie, bo 95% pojazdów Biedronki spełnia wymagania Euro 5 (530 pojazdów) i wymagania Euro 6 (585 pojazdów).

Dzięki mądremu gospodarowaniu zasobami naturalnymi cała grupa Jeronimomartins zaoszczędziła latach 2011–2018 ponad 5,5 mln euro, co odzwierciedla 334 857 m 3  wody i 43 368 670 kWh energii elektrycznej.

(źródło) jeronimomartins.com

obrazek

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń

– ekspert sprzedaży do sieci handlowych. 12 lat doświadczenia w budowaniu struktur sprzedaży w kanale nowoczesnym. W 2017 roku jedna z wspieranych przez niego firm otrzymała Diament Forbes. Ekspert Inkubatora UW. Autor wielu publikacji o specyfice sprzedaży do sieci handlowych. Właściciel firmy konsultingowej RetailPoland Consulting, która w 2019 roku została wyróżniona nagrodą „Orły Kształcenia”. Opracował tematykę szkolenia: „Jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi”, z którego skorzystało ponad 250 firm. Zdefiniował 10 technik wprowadzania produktów do sieci handlowych. Doradza, wspiera, pomaga w rozwoju sprzedaży.

Zadzwoń: +48 500492444
Napisz: tomasz.szacon@retailpoland.pl