Kaufland rozszerza ofertę wędlin – „wędzarnia jak dawniej”.

Szynka od szwagra.
Jako konsumenci jesteśmy spaczeni stereotypem niesmacznych wędlin w marketach. Wypełniacze, konserwanty nie ujadą naszej uwagi, szczególnie gdy lada chłodnicza świeci kolorami tęczy. Każdy z nas tęskni za wędlinami „od dziadka” , „od szwagra”, wędzonych tradycyjnie na wsi w drewnianej beczce. Rynek wędlin w Polsce ulega zdrowej modzie, czyli presji na zdrowe wędliny o wysokiej zawartości mięsa . Kto wymyślił ten trend – my konsumenci.

Coś nowego na rynku
Na uwagę zasługuje Kaufland sieć która w 2018 roku ma 208 miejsc sprzedaży. Podążając za opisaną wcześniej „modą” wprowadzają do oferty nowoczesną komorę wędzarniczą „wędzarnia jak dawniej”. Pierwsza z nich powstała w Łukowie – planowane są w 30 lokalizacjach. Klienci znajdą tutaj takie wyroby jak schab, boczek, różne rodzaje szynek – rolowaną, w siatce, ze spiżarni oraz różne rodzaje kiełbas. Chcąc zapewnić ich najwyższą jakość i świeżość, wyroby są wędzone codziennie.

Szansa na wejście do sieci ?
Tanie mięso psy jedzą. Polacy stają się coraz bardziej wybredni jeśli chodzi o zakupy i stajemy się bardziej świadomi. Jak wynika z badania PWC inspirujemy się, sprawdzamy online, czytamy testy i opisy.

Jeśli więc myślisz o zaistnieniu w kanale nowoczesnym sprawdź, czy Twoje produkty podążają za aktualną modą. Czy opakowanie jest modne? Czy mój produkt niesie za sobą jakąś historie?
W tak ważnych kwestiach warto poradzić się kogoś kto dołoży swoje doświadczenie, żeby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu.

Tagi:

obrazek

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń – to ja. Piszą o mnie, że jestem ekspertem rynku retail. Najwidoczniej to prawda, bo blog na którym jesteś prowadzę od 8 lat. Pierwsze transakcje z sieciami handlowymi przeprowadzałem w 2009 roku i od tamtego czasu jestem wciąż aktywny w tej branży. Wiem co działa a co nie w tym nowoczesnym kanale sprzedaży. Rozumie jak ułożyć proces sprzedaży do sieci handlowych, dzięki któremu Twoja firma zostanie bezpośrednim dostawcą. Potrafię pracować z handlowcami tak, żeby każdego tygodnia pozostawać w kontakcie z wszystkimi zrzeszonymi miejscami sprzedaży. Tworzę strategie sprzedaży do dyskontów, drogerii, hipermarketów i sklepów z elektroniką. A jeśli nie masz jeszcze Działu Sprzedaży i szukasz kogoś kto w imieniu Twojej firmy przestawi ofertę kupcom i podpisze z nimi kontrakty to mogę to być ja.

Zadzwoń: +48 500492444
Napisz: tomasz.szacon@retailpoland.pl