Jak podaje biuro prasowe Kaufland Polska – sieć rezygnuje ze współpracy z firmą Unilever. To oznacza, że z półek sieci zniknie prawie 90 indeksów marek: Sunlight, Surf, Coccolino, Knorr a być może także Lipton, Magnum, Ben & Jerry’s Domestos, Rexona, Dove, Kasia.
Firmy nie mogą dojść do porozumienia w związku z poniesieniem cen zakupu przez Unilever.
Z doświadczenia wiemy, że żadna sieć nie lubi podnoszenia cen zakupu. Trend powinien iść w drugą stronę, to znaczy – ceny powinny maleć. Niedawno bo w ubiegłym roku podobne problemy miał Wedel i sieć Biedronka.
Nowe możliwości.
Co to oznacza dla Ciebie ? Być może do tej pory w/w marki były dla Ciebie konkurencją. Skoro znikają z półek – pozostaje miejsce dla Ciebie. Czym prędzej składaj oferty współpracy. Pamiętaj o dobrze wyliczonej marki. Sieć będzie szukać nowych dostawców lub zbuduje markę własną.
Powodzenia !