Nowe możliwości w KAUFLAND Polska

Jak podaje biuro prasowe Kaufland Polska – sieć rezygnuje ze współpracy z firmą Unilever. To oznacza, że z półek sieci zniknie prawie 90 indeksów marek: Sunlight, Surf, Coccolino, Knorr a być może także Lipton, Magnum, Ben & Jerry’s Domestos, Rexona, Dove, Kasia.

Firmy nie mogą dojść do porozumienia w związku z poniesieniem cen zakupu przez Unilever.
Z doświadczenia wiemy, że żadna sieć nie lubi podnoszenia cen zakupu. Trend powinien iść w drugą stronę, to znaczy – ceny powinny maleć. Niedawno bo w ubiegłym roku podobne problemy miał Wedel i sieć Biedronka.


Nowe możliwości.
Co to oznacza dla Ciebie ? Być może do tej pory w/w marki były dla Ciebie konkurencją. Skoro znikają z półek – pozostaje miejsce dla Ciebie. Czym prędzej składaj oferty współpracy. Pamiętaj o dobrze wyliczonej marki. Sieć będzie szukać nowych dostawców lub zbuduje markę własną.

Powodzenia !

Tagi:

obrazek

Tomasz Szacoń

Tomasz Szacoń

Jestem Tomek Szacoń.
Wiem co działa a co nie we współpracy z sieciami handlowymi.
Swoje sprawdzone wskazówki publikuje ma moim blogu.
Rozumie jak ułożyć proces sprzedaży do sieci handlowych,
dzięki któremu Twoja firma zostanie bezpośrednim dostawcą.
Potrafię pracować z handlowcami tak, żeby każdego tygodnia
pozostawać w kontakcie z wszystkimi zrzeszonymi miejscami sprzedaży.
Tworzę strategie sprzedaży do dyskontów, drogerii, hipermarketów i sklepów z elektroniką

Zadzwoń: +48 500492444
Napisz: tomasz.szacon@retailpoland.pl