Blog

5 super-trendów w kosmetykach

Branża kosmetyczna powinna podłapać nomenklaturę od McDonald`s i zacząć się posługiwać zwrotem fast-kosmetyki. Mamy przecież fast-food, fast-fashion, więc czas na BIG Mac`a w kremie. Jeśli nie uznałeś tego za zbyt duży skrót myślowy to czytaj dalej – przechodzimy do rzeczy. PWC niedawno opublikowało raport (źródło), który opisuje ciągły progres w kategorii … czytaj więcej

TESCO otworzyło pierwszy dyskont JACKS

W miejscowości Chatteris  w Anglii sieć Tesco otworzyło swój pierwszy dyskont. Jak powiedział Dyrektor generalny Tesco Group, Dave Lewis taki format to odpowiedź giganta na to odpowiedź na szybki wzrost sieci Aldi i Lidl, które regularnie zabierają rynek hipermarketom.  Jacks w Chatteris to pierwszy z przewidywanych 10-15 lokalizacji, a celem jest osiągnięcie … czytaj więcej

Nowe możliwości w KAUFLAND Polska

Jak podaje biuro prasowe Kaufland Polska – sieć rezygnuje ze współpracy z firmą Unilever. To oznacza, że z półek sieci zniknie prawie 90 indeksów marek: Sunlight, Surf, Coccolino, Knorr a być może także Lipton, Magnum, Ben & Jerry’s Domestos, Rexona, Dove, Kasia. Firmy nie mogą dojść do porozumienia w związku z poniesieniem … czytaj więcej

Kaufland rozszerza ofertę wędlin – „wędzarnia jak dawniej”.

Szynka od szwagra. Jako konsumenci jesteśmy spaczeni stereotypem niesmacznych wędlin w marketach. Wypełniacze, konserwanty nie ujadą naszej uwagi, szczególnie gdy lada chłodnicza świeci kolorami tęczy. Każdy z nas tęskni za wędlinami „od dziadka” , „od szwagra”, wędzonych tradycyjnie na wsi w drewnianej beczce. Rynek wędlin w Polsce ulega zdrowej modzie, … czytaj więcej

10 błędów popełnianych przy współpracy w kanale nowoczesnym

Kanał nowoczeny to miejsce sprzedaży produktów, w którym konsument zaznaje doświadczenia zakupowego na podstawie indywidualnej decyzji. Krążą słuchy, że wiąże się to z samymi problemami, że sieci nie płacą, że są haracze, że kupcy zjadają małe dzieci na śniadanie. Pisze ten artykuł, że zaprzeczyć legendom i mitom snutym przez postacie z mchu i paproci. Ostatnią dekadę spędziłem … czytaj więcej

Jak wprowadzić produkt na rynek – kosmetyki ?

Rynek kosmetyków w Polsce wciąż rośnie i ma już 17mld zł. Polska jest 6-stą siłą w Europie. W 2021r prognozuje się, że wzrośniemy jeszcze do kilka procent. Kosmetyki to wdzięczna kategoria. Skierowana do każdej grupy klientów: dzieci, młodzież, dorośli, kobiety, mężczyźni Dostępna w każdym kanale sprzedaży: apteki, drogerie, food, … czytaj więcej

Jak współpracować z TESCO Polska

Na hasło „Tesco problemy finansowe” wyskakuje mnóstwo informacji prasowych z 2017 roku. Na przykład bankier.pl pisał, że zamyka się 9 placówek TESCO, że pracę straci 400 osób, a w klejce stoją kolejne zamknięcia (źródło). Nikt nie chce wejść na minę. Problemowych transakcji nikt nie chce ubezpieczać. Co więc robić ? Problemy … czytaj więcej

Jak współpracować z X-KOM ?

16 lat temu – w 2002r. w Częstochowie powstaje sklep X-kom. Ma powierzchnie 30 metrów kwadratowych i jest typowym na tamtym czasie sklepem komputerowym. Dlaczego więc dziś marka nadal istnieje, skoro większość „komputerowych” z tamtych czasów to relikt przeszłości ? Odpowiedź zawiera się w słowach: wizja rozwoju. Dziś X-KOM … czytaj więcej